Pragniesz osiągnąć sukces i przemienić marzenia w rzeczywistość? Z nami osiągniesz wymarzoną sylwetkę
Nie musisz się logować! Darmowa wysyłka przy większym zamówieniu!
Rabaty i gratisy dla stałych klientów! Darmowa dostawa na terenie Świętochłowic!
Creatine
61,00 zł za 400 kaps
NIEDOSTĘPNY

Kreatyna mikrorozdrobniona 200 mesh w kapsulkach

Skład: monowodzian kreatyny, żelatyna wołowa (składnik kapsułki), stearynian magnezu.

Wartość odżywcza w 1 kapsułce /1 kapsułka (800mg)/:
Białko 112 mg
Węglowodany 0 mg
Tłuszcz 0 mg

Monowodzian kreatyny 688 mg
Wartość energetyczna 1 kapsułki: 1,90kJ / 0,45kcal

Co to jest kreatyna?

Kreatyna to jeden z najczęściej używanych suplementów stosowanych w kulturystyce. Jest substancją podobną do białek, zbudowaną z trzech aminokwasów: metioniny, argininy oraz glicyny. Niewielkie ilości kreatyny przechowywane są w komórkach mięśniowych, a jej rola sprowadza się do wytwarzania i przenoszenia adenozynotrójfosforanu (ATP), tzw. głównej cząsteczki odpowiedzialnej za produkcję energii.

Jak działa i co można osiągnąć stosując kreatynę?

Już po kilku dniach stosowania kreatyny, mięśnie stają się większe i bardziej "napompowane" - jest to efekt zwiększenia ilości kreatyny w mięśniu o około 50%. Dochodzi wtedy do szeregu reakcji, które powodują, że komórki mięśniowe wchłaniają więcej wody. Zwiększona objętość komórki wywołuje napięcie wewnątrzkomórkowe, a organizm odbiera to jako sygnał anaboliczny - tym samym pobudza mięśnie do przyrostu masy oraz siły. Efektem stosowania kreatyny jest natychmiastowa poprawa wydolności organizmu, dzięki której dłuższe, intensywniejsze treningi przyśpieszają budowanie mięśni oraz przyczynią się do zmniejszenia ilości tkanki tłuszczowej. Przy pierwszym cyklu kreatynowym można uzyskać od 4 do 6 kg beztłuszczowej masy mięśniowej. Warunkiem osiągnięcia takich efektów jest prawidłowa suplementacja kreatyny.

Jak należy przyjmować kreatynę?

Najczęściej stosowane sposoby przyjmowania kreatyny:

I. Pierwszy sposób składa się z trzech faz:

A. Faza nasycenia - trwa 5 dni. W tym okresie należy codziennie spożywać kreatynę w podzielonych dawkach po 5 kap. każda. 1 i 2 dzień 30 kap. (6x5 kap.); 3 dzień 25 kap. ( 5x5 kap.); 4 dzień 20 kap.(4x5 kap.); 5 dzień 15 kap. (3x5 kap.). Kreatynę przyjmuje się zawsze na pusty żołądek (około 15 min. przed posiłkiem), rozpuszczoną w wodzie najlepiej z dekstrozą.

B. Faza podtrzymania - trwa od 5 do 7 tygodni. W dni treningowe przyjmuje się kreatynę w dwóch dawkach od 4 do 8 kap. każda. Pierwszą porcję zaleca się na 30 minut przed treningiem, a drugą bezpośrednio po treningu. Dodatkowo można zastosować 10g L-glutaminy lub 20g peptydu glutaminy. W dni bez treningu najlepiej pierwszą dawkę kreatyny (od 4 do 8 kap.) przyjąć rano bezpośrednio po przebudzeniu z dekstrozą, co spowoduje szybsze odnowienie zapasów glikogenu. Drugą dawkę w ilości od 4 do 8 kap. najlepiej spożyć w połowie dnia, również z dekstrozą.

C. Faza odpoczynku - trwa od 4 do 6 tygodni. Jest to okres bez dawkowania kreatyny, równocześnie treningi powinny być mniej intensywne.

II. Drugi sposób podobny jest do pierwszego, pomija się tylko fazę nasycenia. Sposób przyjmowania jest zatem taki jak w punkcie B i C.

Czy pożądane jest łączenie kreatyny z innymi odżywkami? Jak spowodować trwałe zmiany przy suplementacji kreatynowej?

Należy pamiętać, że kreatyna jest silnie działającym środkiem anabolicznym (pobudzającym do budowania mięśni), ale nie zawiera w sobie substancji budujących. Niezbędne jest zatem łączenie kreatyny z takimi preparatami jak białko (najlepiej serwatkowe) czy L-glutamina lub peptyd glutaminy, które są podstawowym budulcem mięśni. Bardzo dobre efekty uzyskuje się również podczas łączenia kreatyny z silnym antykatabolicznym preparatem jakim jest HMB.

W jaki sposób zwiększyć skuteczność działania kreatyny?

Można to osiągnąć przez:
- stosowanie kreatyny razem z cukrem dekstrozą, aby zwiększyć wydzielanie insuliny, która "wtłacza" kreatynę do komórek mięśniowych;
- picie dużych ilości wody (do 3 litrów dziennie);
- zmniejszenie spożycia tłuszczy, gdyż tłuszcz w pożywieniu utrudnia wchłanianie kreatyny;
- unikanie stosowania napojów zawierających kofeinę i guaranę;
- przyjmowanie odpowiedniej dawki magnezu i lecytyny, które są podstawowym źródłem organicznego fosforu;
- spożywanie kreatyny na „pusty” żołądek;
- dostarczenie do organizmu takich pierwiastków jak: chrom, cynk , wanad ponieważ ich niedobór wpływa niekorzystnie na magazynowanie kreatyny przez komórki mięśniowe;
- prawidłowe dostarczanie antyoksydantów oraz kompleksu witamin z grupy B.

Surowiec importowany jest z amerykańskiego laboratorium Pfanstiehl Laboratories INC.
Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Stosować jedynie jako uzupełnienie diety. Suplementy diety i środki specjalnego przeznaczenia żywieniowego posiadają aktualną datę przydatności do spożycia nie krótszą niż 3 miesiące. Data przydatności do spożycia - na spodzie lub boku opakowania. Niektóre produkty mogą zawierać fenyloalaninę i nie mogą być spożywane przez osoby chore na fenyloketonurię. Preparat nie jest przeznaczony dla dzieci, kobiet w ciąży oraz karmiących. Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Przed użyciem zapoznaj się z treścią polskiej etykiety, która zawiera zalecenia i dawkowanie oraz informacje dotyczące stosowania i przechowywania produktu. Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu niedostępnym dla dzieci, w szczelnie zamkniętym opakowaniu. Chronić przed światłem. Suplementy diety nie są przeznaczone dla osób chorych i nie służą do leczenia. Polecane są osobom zdrowym, które z racji wykonywania zawodu lub hobby mają zwiększone zapotrzebowanie na określone substancje odżywcze i witaminy.
Suma: 0 zł.
Adres: ul.Chopina 16/1 41-600 Świętochłowice | www.odzywkimrb.pl | e-mail: sklep@odzywkimrb.pl | Telefon: 669 241 804.
© 2012 MRB / odzywkimrb.pl ® wszelkie prawa zastrzeżone. Odżywki i suplementy diety - sklep internetowy - tanie odżywki, niskie ceny.